מומחה כף רגל

כפות הרגליים שלנו חשופות לעומסים כבדים, וככאלה הן נוטות לסבול מלא מעט בעיות לאורך השנים. חלקן קלות, כאלו החולפות מעצמן, וחלקן עשויות להיות מורכבות ומלוות בתסמינים לא נעימים.

מומחה כף רגל הוא הכתובת הרפואית הנכונה לפנות אליה כאשר מתגלה בעיה כלשהי בכף הרגל המצריכה מענה מקצועי מתאים. מומחה זה הינו בוגר לימודי רפואה במוסד מוכר, לימודים של 6 שנים, שהמשיך לאחר מכן התמחות באורטופדיה תוך התמקדות בכף הרגל.

מתי פונים אליו

המחפשים מומחה כף רגל פרטי יגלו לא מעט כאלה המציעים את שירותיהם. מומחים אלה מביאים אתם ניסיון, רמת מקצועיות גבוהה והיכולת להתמודד עם אתגרי האבחון והטיפול. מומחים לכף הרגל יהיו המענה המתאים במקרים של שברים בקרסול או ברגל, במקרים של עיוותים מולדים או נרכשים בכף הרגל ולעיתים גם במצבים רפואיים הקשורים לפעילויות ספורטיביות שונות, לרבות פציעות ריצה המתמקדות לא אחת בכף הרגל.

דורבן בקרסול, כאבים בכרית כף הרגל או בגיד אכילס הן סיבות נוספות המצדיקות פנייה למומחה כף הרגל, המבצע אבחון מעמיק ובהתאם מציע את שיטת הטיפול הנדרשת.

מדוע כדאי לפנות למומחה

היתרון בפנייה אל רופא כף רגל במקום לאורטופד או לרופא משפחה טמון במומחיותו. לעיתים ישנן בעיות רפואיות מורכבות ונדירות מאד. מומחה שכזה מכיר את הבעיות השונות ויודע לזהותן בצורה מהירה ומוצלחת הרבה יותר מכל רופא אחר. כך נחסכת מהמטופל פנייה לרופא נוסף ובמקום אחד, אצל רופא אחד, הוא מקבל את הטיפול הנדרש לו הרלוונטי לכף הרגל ולבעיה הנקודתית בה שממנה הוא סובל.

הטיפולים המוצעים על ידי המומחים יותאמו, כאמור, לבעיה בגינה פנו אליהם. במצבים מורכבים יוצע הליך כירורגי פולשני, אם כי לרוב ייבחנו אפשרויות אחרות פחות מורכבות ולו בשל הרצון להימנע מתהליך החלמה ממושך ותופעות לוואי הנלוות לניתוח.

הפיתוחים הרפואיים הרבים בענף זה מעמידים לרשותם של המומחים את כל הכלים הנדרשים הן לביצוע אבחונים מדויקים והן לצורך טיפולים יעילים. כיום הסיכויים להתגבר על בעיות אלו הם גבוהים יותר ובאמצעים שאינם מסובכים.


ו

077-7298677

irit.tavasi@mdc-clinics.co.il

ם

077-7298677

irit.tavasi@mdc-clinics.co.il

ז

077-7298677

irit.tavasi@mdc-clinics.co.il

מחפשים מומחה כף רגל ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך