בסימן התחדשות –טיפולי יופי מומלצים לקראת החגים שבפתח…

תמונה-יחצ

 

 

 טיפולי יופי לקראת החגים שבפתח : זוהי התקופה החמה של הניתוחים הפלסטיים והטיפולים האסתטיים , שאיבות שומן , טיפולי פנים , הזרקות ועוד’..

אז על מה לשים דגש? ומה ההמלצה לסוג הטיפול?

4 טיפולי אסתטיקה ששווה לפתוח איתם את השנה החדשה לכזאת  שתהפוך אותה למתוקה במיוחד!!

  1. קולגן –המרכיב העיקרי של העור והאחראי על המראה האלסטי והחלק , עם הזמן הייצור שלו נפגם , קיימים מספר טיפולים שיכולים לעודד ייצור וחידוש הקולגן, ביניהם הזרקה של חומר מילוי שנקרא “אלנסה”  סדרת טיפול שקיים בארבע אפשרויות הזרקה לעור, הזרקת החומר גורמת לתאים מיצרי קולגן בעור לעבוד ביתר שאת ולחדש את מלאי הקולגן שמתמעט עם הגיל ,  האלנסה מטפל בקמטוטים ,ממצק את העור ובאופן כללי מעניק מראה צעיר וקורן ,   מולקולות הקולגן מעודדות ייצור הקולגן בעור הפנים  והמטופל/ת נהנים מתוצאה ארוכת טווח.
  2. החומצה ההילרואנית להצערת העור ידועה זה  מכבר, חומר מילוי  על בסיס חומצה הילרואנית נחשב ,כחומר מילוי מספר אחת בהצערת העור, מבחינה פופולארית בעולם , קיימות חומצות הילרואניות שונות  לכל אחד  יתרונות וחסרונות, חומצה הילרואנית מסוג “סייפה” נחשבת כאחת מהחומצות שמאוד קרובות במבנה שלהן לחומצה ההילרואנית שנמצאת בעור באופן טבעי, “הסייפה” ידועה ברמת הבטיחות והיעילות מהגבוהות שיש.

  1. חוטים – הרמת פנים באמצעות טכנולוגיית  חוטים נספגים.

בתהליך הזדקנות העור  מעורבים תהליכים שונים , הופעת קמטים, אובדן נפחים וצניחה של הרקמות הרכות.

הרמת פנים באמצעות טכנולוגית החוטים  מסוג “מינט”  מאפשרת טיפול ללא התערבות ניתוחית פולשנית.

ההמלצה  היא לבצע טיפול בשלבים הראשוניים של צניחת הפנים  וכשקיימת צניחה משמעותית אין מנוס מהתערבות כירורגית.

לפיכך , כל מי שרוצה למנוע את ההתערבות הכירורגית  צריכה לחשוב על טיפול בשלבים מתקדמים.

הטיפול באמצעות חוטי “מינט” הינה פרוצדורה מרפאתית יחסית פשוטה ועם תוצאות שנראות לעין באופן מידי ותוצאות שנשארות בין 6-12 חודשים.

  1. הטיפול שזכה לשם “טיפולי הערפד” – טיפול רפואי שמבוסס על תמצית טסיות דם או בשמו המקצועי Cellenis prp במהלך הטיפול הרופא לוקח דגימות דם של מטופל/ת ובאמצעות צנטרפוגה ממצה מתוכו את הטסיות, תאי דם עשירים בחלבוני גדילה , אותן  טסיות מועשרות מוזרקות לאזור אותו מעוניינים לשפר ,השימוש המקובל והמוכח ביותר בטסיות הוא לעידוד צמיחת שיער הקרקפת בנשים ובגברים, הטיפול מתאים לשימוש ממוקד גם בעור הפנים  כמו: לחיים, רקות, אזור דקולטה ועוד’.

נאחל שנה מתוקה עם עור פנים מתוח  ומורם  ושיער קרקפת שופע!

ההמלצות באדיבות ד”ר מרינה לנדאו מומחית לרפואת עור

מחפשים בסימן התחדשות –טיפולי יופי מומלצים לקראת החגים שבפתח… ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך