טיפול לייזר מתקדם לחידוש ולהצערת העור, הגיע לישראל ומחליף את הפילינג הכימי

תמונה,יחצ

הטיפול מותאם למגוון מצבי עור, מחדש את העור ומעודד ייצור רקמת קולגן חדשה בעומק העור, סוגר נקבוביות פעורות משפר את מרקם העור, מעבה את העור ואידיאלי לטיפול בקמטים, בצלקות ובפיגמנטציה

הטיפול המבוצע במרפאת פרופ’ אייל גור- כירורגיה פלסטית ואסתטית ברמת החייל, אינו מצריך זמן החלמה ומאפשר לחזור לשגרה באופן מידי

טיפול לייזר מתקדם לחידוש ולהצערת העור הפך מאד פופולארי בארה”ב וכתבות רבות נכתבות עליו בהקשר של שחקני הוליווד.  הטיפול מחליף את הפילינג הכימי בשל יתרונותיו המובהקים לחידוש העור מבלי לפגוע בשכבת העור החיצונית. בארה”ב הוגדר כ-“טיפול הפסקת צהרים” בשל העובדה שאינו מצריך הכנה מיוחדת. הוא מהיר, אפקטיבי והחזרה לשגרה לאחר הטיפול הנה מיידית.

טיפול הלייזר מסוג ResurFX  מספק מענה למספר מצבים של העור בו זמנית, כגון :קמטים וקמטוטים עדינים, מרקם העור, איכות העור, גוון עור שאינו אחיד, עור עייף אשר איבד את חיוניותו וטשטוש צלקות. התוצאה המתקבלת הנה טשטוש קמטים עור קורן רענן וחיוני.

בטיפול זה מתקיימת פציעה והחלמה טבעית של השכבות הפנימיות של העור. מהלך זה  מעודד את יצירת הקולגן האחראי להתחדשות העור. התוצאות באות לידי ביטוי בשיפור מרקם העור וכן, במיצוקו והידוקו.

טיפול לייזר פרקציונלי מסוג  ResurFX מותאם לכל סוגי העור. מדובר בטיפול בטוח ללא החלמה ממושכת ותוצאות אפקטיביות. הטיפול ניתן רק אצל רופאים באישור משרד הבריאות ו הFDA .

מומלץ לבצע סדרה של חמישה טיפולים אחת לחודש על מנת לקבל תוצאה מקסימאלית. ניתן לבצע את הטיפול גם במהלך חודשי הקיץ תוך הקפדה על שימוש במקדם הגנה  בחמישה הימים הראשונים לאחר הטיפול.

תמונה,יחצ

אודות מרפאת פרופ’ אייל גור-כירורגיה פלסטית וטיפולים אסתטיים מתקדמים

הנה מרפאת בוטיק פרמיום חדשנית, המשלבת בין עולמות הכירורגיה הפלסטית המתקדמת, לרפואה אסתטית משלימה הכוללת טיפולי אסתטיקה בטכנולוגיות אנרגית אור המהוות את חוד החנית בענף זה. שימור המראה הטבעי והקלאסי מהווה נר לרגליו של פרופ’ גור וצוותו, לצד הקפדה על פרוטוקול משולב של הזרקות וטיפולים, הייחודית למרפאה.

פרופ’ אייל גור, המוכר כמומחה בכירורגיה פלסטית מהבולטים בעולם, מוביל בתחום שחזור תנועות הפנים והחיוך בקרב ילדים ומבוגרים לאחר שיתוק הפנים אשר מיצבה אותו בין הרופאים הידועים והנחשבים ביותר בזירה הארצית והבינלאומית. פרופ’ גור, מכהן כמנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים איכילוב.

מרפאת הבוטיק היוקרתית הממוקמת בתל אביב, מציעה One stop shop למגוון רחב של טיפולים על ידי מיטב הפיתוחים הטכנולוגיים המיועדים לשיפור אסתטי של הפנים והגוף,  ביניהם: הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי, טיפול בטכנולוגיות לייזר ו- IPL ייחודיות לשיפור איכות העור ומרקמו,  טיפול בכתמי עור, טיפול בהזעת יתר, טיפול בצלקות, הצערת גב כף היד והדקולטה  (אזור המחשוף),פיסול אף, טיפול זוהר לשיפור מידי לקראת אירוע חשוב ועוד.

המרפאה דוגלת בייעוץ אישי, מעמיק וקפדני על ידי מיטב המומחים על ידי הקשבה וזיהוי צרכי הלקוח המדויקים המרפאה מקפידה על תיאום ציפיות מלא, כל זה לצד הקפדה על שירות איכותי, מקצועי וליווי אישי וצמוד לאורך כל התהליך.

מחפשים טיפול לייזר מתקדם לחידוש ולהצערת העור, הגיע לישראל ומחליף את הפילינג הכימי ?

מחפשים רופא/מנתח?

פורטל מדיקלו הינו בלוג על רפואה ומשמש גם כאינדקס רופאים והמכיל תכנים בתחומי הבריאות, רפואה משלימה מונחי רפואה ומידע על מחלות מכל סוג כמו כן גם תרופות. המידע אשר נמצא באתר, התמונות וכל התכנים המופיעים במדיקלו נועדו למטרת אינפורמציה בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. שימוש בפורטל מדיקלו אינו מחליף ייעוץ רפואי ואף רצוי כי המשתמש והגולש ילכו לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך